Η ΓΟΡΤΥΝΙΑ..... ΜΥΘΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ






Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Η ΓΟΡΤΥΝΙΑ..... ΜΥΘΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ

Φίλες και Φίλοι

Η οικονομική ύφεση στην οποία  έχει περιέλθει η χώρα μας και οι συνέπειες που βιώνουμε όλοι μας σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής και επαγγελματικής μας ζωής, αποτελούν σήμερα ίσως τους πιο καθοριστικούς παράγοντες που διαμορφώνουν τις εξελίξεις και το μέλλον της πολιτικής, των πολιτικών  και κατ΄επέκταση της χώρας μας, της ίδιας μας της οντότητας.
Μέσα σε αυτό το ζωφερό και αβέβαιο περιβάλλον ο ΄΄καλλικράτης΄΄ αποτελεί ίσως την τελευταία ευκαιρία οι ίδιοι οι πολίτες-σε τοπικο αυτοδιοικητικό επίπεδο- να πάρουν την  τύχη στα χέρια τους. Ηρθε η ώρα οι ενεργοί-ικανοί  πολίτες-δημότες  να διαμορφώσουν τις δομές και το περιβάλλον  για την επίτευξη ισόρροπης τοπικής αναπτυξης και ευημερίας .
 Τα τελευταία χρόνια η Γορτυνία μας εχει τελματωθεί στην αδράνεια και σε μια υποτυπώδη ανισόρροπη-άναρχη  ανάπτυξη κυρίως από πρωτοβουλίες ιδιωτών. Το κράτος, η τοπική αυτοδιοίκηση  και κυρίως η γραφειοκρατεία  όχι μόνο δεν έχει βοηθήσει την ανάπτυξη του τόπου μας αλλά  φέρνει και πολλά εμπόδια σε αυτούς που προσπαθούν να επενδύσουν.Η έλλειψη υποδομών, σχεδίου, κατέυθυνσης και μοντέλου ανάπτυξης αποτελεί τροχοπέδι σε κάθε προσπάθεια μεμονωμένης πρωτοβουλίας.   

Ως τεχνοκράτης και άνθρωπος της αγορας δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια και οι θεωριτικές προσεγγίσεις.  

Είμαι νέος επιστήμονας  πολιτικός μηχανικός δραστηριοποιούμε  πολλά χρόνια στην ελεύθερη αγορά σαν μηχανικός και ξέρω ακριβώς τι πρέπει να γίνει στον τόπο μας για να πάει μπροστά

Δεν έχω πάρει ούτε επιδίωξα να πάρω ποτέ μου κάποια καρέκλα.  Αποφάσισα να κατέβω σε αυτές τις εκλογές περισσότερο από αγανάκτηση παρά από επιθυμία να πάρω μια θέση.Επιθυμώ να προσφέρω μέσα από  τις γνώσεις, την εμπειρία μου  και την  ενασχόλησή μου με τα κοινά,  ελπίζοντας ότι κάτι θα αλλάξω σε αυτόν τόπο.
Παρακάτω θα αναφερθω στις προτεραιότητες, τις προτάσεις μου και τους στόχους που έχω θεσει, για τα οποία θα παλέψω με κάθε τρόπο να υλοποιήσω.  

ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Πρώτα από όλα θα πρέπει να αποφασίσουμε, κατόπιν επίπονου διαλόγου  με τους τοπικούς φορείς και την κεντρική διοίκηση,  τη μορφη της ανάπτυξης που επιθυμούμε. Λαμβάνοντας θετικά στοιχεία και παραδείγματα απο το εξωτερικό και απο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας,  πρέπει να κινηθούμε προς τις παρακάτω συνδυασμένες δράσεις και συνιστώσες αειφόρου ανάπτυξης.